Jorå!
Har inte hänt så mycket sen sist.eller jo de händer saker i mitt liv hela tiden,tack åh lov:)vi ska åka Ekerö på Julbord i år med jobbet åh min chef förstås.annorlunda.vi ska även på julbord på Elite i Gävle:)fast de är med Niklas syster åh fru:) Åh Niklas föräldrar åh alla barnen åh Annas pappa bjuder oss alla🖤 vi kör 5:2,fast över jul åh semestern på La Palma tänker jag inte köra de.men sen då ni kör vi på igen:)man lär lära sig slappna av för att sedan köra disciplin:) jag mår bra av den dieten,fast "svältardagar" är tuffa.fast då får jag bara bevisa för mig själv,jag kan jag!åh vet ni första brev till Emmy verkar vara på villovägar.ja ja de kommer väl fram.hon ringde 2 ggr i går,när man har bara 10-minuters samtal sååå...hemlängtan till Mamma är stark nu:)🖤vi är såå nära nu.sen blir de sitta ihop tiden tillsammans.du kommer bli starkare än många 20-åringar.du sitter på ett av Sveriges bästa/värsta hem,men denna vecka va du utvald till typ "avdelnings chef".då får man fina förmåner åh lite lyxigare.du är utvald av de på boendet.blir inte förvånad.du har lika varmt hjärta som mig🖤åh i dag varit på Funkis festival🖤alla har rätt vara olika🖤🖤🖤 (null)

(null)