Familjen:)❤️
Vi började tidigt.vi va åh fick vinterdäck på bilen:) sen hann jag med köpa farsdagspresent i förväg:) har fixat tågbiljetter till jul oxå:) sen bar de av emot Mamma åh Lasse:) mysigt.sen blev de gomat hos Pappa:) åh på väg hem,Dollarstore.jo jag är ju klar med julklappar:) men lyckas handla några fler.min Man fyller ju på julafton oxå,se vad jag ska köpa:) pratat med Emmy hon mår bra.hennes terapeut ringde i dag,ville prata eftersom hon hört jag tyckte jag blivit dåligt bemött!jag törs stå på mig,är väl mera de,åh drar mig inte för att säga va jag tycker:) om några märker ni försvunnit på fb el Instagram,så har jag rensat rejält.jag är i behov att de jag känner för mest.ytliga kontakter har jag inte plats för i mitt liv,som känns komplett ändå! Snart ledig dag till ända,sen väntas nu 5 dars jobb:) (null)

(null)

(null)