Vem är jag:)
De flesta vet ju det såklart.men någon undrade vad jag jobbade med:) såhär kommer det. Började jobba som ung.Har jobbat som cyklande brevbärare:) i glass café,i butik,långvården.sen när jag blev lite äldre valde jag ta igen skolan på komvux.planen va läsa till ssk,men insåg sen jag inte skulle orka åh jag vill gärna jobba nära människan,inte mest med datorn.så det blev Undersköterska:) jag sökte på skoj en pool tjänst,man är överallt men hade inriktning Lss.jag stannade i 17 år:) jag är flexibel åh gillar ombyte så passade mig:) hade kanske ca 15 arbetsställen med olika avdelningar,både Lss,äldreomsorg åh psyk.sa upp mig för att jag flyttade hit till Uppsala,ett beslut jag aldrig ångrat.sökte olika jobb,fick flera men fastnade för ett korttidsboende Lss för barn/ungdomar.trivdes bra men kände jag behövde en större utmaning i livet.så sökte till Akademiska sjukhuset åh där är jag nu,stor trivs även om de är hög arbetsbelastning:) så där är jag åh blir som livet ser ut nu.
Fått massa positiv energi i dag på min lediga dag:) har oxå varit åh handlat presenter till min barndomsvän Chrillan,snart kommer vi Norrland:) även handlat till en sjuk jobb kollega.Livet💗ledig dag blev även en present till Laila💗fina vänner ska man vara rädd om,jag är lyckligt lottad ha rätt många av de💗 (null)
(null)

(null)

(null)

(null)

#1 - Emma

Vad kul du läste min kommentar ❤️
Ha det bra Malin ❤️

Svar: Såklart tack du med🌸
Malin Björk