Whoop🖤
Fredag igen åh ledig i dagar tre.Behövs för kropp åh knopp.åh har glömt uppdatera här,varit för upptagen med alla selfies haha!
I går fick jag veta min bästa jobbarkompis Ossian ska sluta...han är som en bror på riktigt.Men vi ska hålla kontakten.Lungan blir sig inte likt utan dig.
Annars då i Corona land.Så less på alla förbud samtidigt som jag förstår.tur vi har fjällstugan fly till.åh jag kommer fortsätta umgås med de jag har umgåtts med sen pandemin börja.jobbar man som jag på sjukhus sitter avstånd,tvätta händerna åh handsprit åh skydd i ryggmärgen nu.
Åh Fredags vägning +0.2 kg.jag ska ju lära mig livsstilen till våren:) planen är nog iaf minst 10 kilo till.åh våga leva inte bara fastna i points.viktigt ha ett liv💗
Fredag som sagt åh helg se vad de blir,något skoj iaf när man e ledig:)
(null)

(null)

(null)

(null)