Hemma igenđŸ€Ž
(null)

Vi bokade spontant Åre Ă„h Holiday Club,dĂ„ jag fick hemlĂ€ngtan Ă„h all snö skulle gjort de tufft hinna stĂ€da Ă„h plocka ut stugan för att Ă„ka pĂ„ söndag morgon.Haft fantastiska dagar i skogen,det lĂ€r nĂ€stan upplevas för att förstĂ„ hur enkelhet kan göra nĂ„tt sĂ„Ă„ mysigt.Vi har tur ha stugan i slĂ€kten.
Holiday Club Àr okej mysigt dock hade vi inga fin klÀder med Äh efter allt eldande i stugan luktar allt brasa.TÀnk nÀr jag Äh Soffan jÀmt va i hennes stuga va vi eldade:)
Jag har inga problem med kontrasterna alls.
PĂ„ vĂ€g hem vart de lunch hos Chrillan i Stöde:) jĂ€tte god lunch.Ett kort men fint besök Ă„h jag fick önska Göran God Jul oxĂ„đŸ’žĂ…h fick en jĂ€tte fin t-shirt special bestĂ€lld,ska fota.
Vi kom rĂ€tt sent till Uppsala.Åh jag prioriterade klĂ€ granen,som Niklas först fick sĂ€tta upp💞
Semestern har fĂ„tt mig Ă€nnu en gĂ„ng att förstĂ„ att min Man gör verkligen allt för mig💞
I dag tvÀttat Äh tvÀttat Äh hÀmtat saker jag köpt pÄ köp byt Äh sÀlj:)
I.m bÀr de av till Hotell Havsbaden jag bjuder min Man denna gÄng.Vi Àr ju gifta men valt ÀndÄ ha varsin inkomst sen har vi olika konton som vi spar pengar tsm:) tycker det Àr nice kan jag handla vad jag vill nÀr jag vill:)
Åh jag Ă€r ju en sĂ„n Mamma som gĂ€rna ger lite extra till mina ungdomar nĂ€r jag kan eller köper nĂ„tt jag vet det gillar💞Alla Ă€r vi olika jag Ă€lskart💞men inte alls lika Curling Mamma lĂ€ngre,de va mera förr.De har ju gĂ„tt igenom saker inga barn ska sĂ„ inte konstigtđŸ©·Jag finns alltid 100% fast jag Ă€r lite lugnare nu. (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)